Hoogbegaafdheid in Dynamisch Perspectief
Bart Vogelaar
In deze workshop wordt een dynamische benadering van hoogbegaafdheid gepresenteerd, gebaseerd op recente theorieën en modellen. Het gebruik van een…
Bart Vogelaar is als universitair docent verbonden aan de Sectie Onderwijs- en Ontwikkelingspsychologie van de Universiteit Leiden. Hij doet onderzoek naar cognitief potentieel van (hoogbegaafde) kinderen en de cognitieve en sociaal-emotionele factoren die het ontvouwen van potentieel bemoeilijken dan wel faciliteren. Hij geeft onderwijs in de master-opleiding School Psychology en is verbonden aan de post-academische opleiding Schoolpsycholoog van de RINO Amsterdam en het RCSW. Daarnaast werkt hij als GZ-psycholoog i.o.t. Klinisch Psycholoog/Psychotherapeut in de klinische praktijk met jongeren en volwassenen.
In deze workshop wordt een dynamische benadering van hoogbegaafdheid gepresenteerd, gebaseerd op recente theorieën en modellen. Het gebruik van een…
In deze workshop wordt een dynamische benadering van hoogbegaafdheid gepresenteerd, gebaseerd op recente theorieën en modellen. Het gebruik van een…